Friday, March 6, 2015

Let your dreams be bigger than you fears and your actions be louder than your words


Olen blogimise päris unarusse jätnud, vabadusi peaks olema ju palju.Kiire elu, palju õppida, trenn, uus töö, aga eelkõige olen lihtsalt mugavustsoonis. 
Kuid, mida ma siis olen teinud nendel kuudel?
Ma arvan, et kreekast ei hakka pikalt rääkima, kuna minu teises blogis oli sellest päris pikalt juttu, aga võin öelda, et see oli minu parim suvi ja juba mais lähen sinna tagasi. Vahel mõtlen nende kreeklaste peale ja lihtsalt kohe tahaks sinna minna. 





Käin ikka veel koolis- oktoobris-detsembris oli küll tunne, et enam ei jõua. Nii palju kodutöid oli vaja teha. Muidugi eksamiteks õppimine oli nagu ikka- energiajoogiga terve öö üleval. 
Nüüd on natukene rahulikum aeg,aga loodame, et mais ei pea 4 päeva jooksul 8 eksamit tegema. Mulle muidu meeldib ülikoolis käia, aga hetkel on selline tunne, et võiks see poolteist aastat kiiret läbi saada. Peale lõpetamist on plaan siiski Eestist ära minna.
Töö- novembris oli mul täiesti viimane päev mäkis. Mingi aeg töötasin ka chopstickis,kuid nendele ei meeldinud, et ma koolis käin. Kuu aega ei töötanud siis kuskil ja detsembri lõpus sai ühe inimesega tuttavaks, kes kutsus mind mõne päeva pärast kontorisse ning järgmine päev saingi selle firma äripartner. Millega ma siis tegelen? Ma turustan Euroopa ühe parima firma kvaliteetseid tooteid. Olen seal olnud peaaegu 3 kuud ja mulle meeldib seal, iga nädal on erinevad koolitused ja seal firmas on võimalikult lihtsalt raha teenida. Novembris siis lähme oma tiimiga Karibiidi kruiisile, lihtsalt elu üllatab pidevalt.

Teine nn töö on ikka see väljakohtuniku töö. Olen sellega juba 3 aastat tegelenud ja nüüd hinnati mind ning saangi välisvõistlustele minna. Läks aega, aga vähemalt olen oma ühele unistusele lähemal, aga on veel aega, et sinna jõuda. Kuu aja pärast siis lähen Finnish Open-ile.
Trenn- kuna kontor asub Tartus, siis saan nüüd trenni ka teha. Polnud pool aastat trenni teinud ja algus oli jälle raske. Käisin üle aasta jälle võistlustel, kuid ikka andis küll tunda, et enam lihtsalt ei oska mängida ja ega see kaalumuutus andis ka juurde. Olen suutnud jälle juurde võtta, mis ma kreekas ära kaotasin, aga ei anna veel anna. Uued eesmärgid on püstitatud. Motivatsiooni mul viimasel ajal on väga palju, muidu andis tunda, kui Peep Vainu raamatut lugesin.Sel nädalal tegin ka hommikul trenni ja juba läks paremaks, aga peale eilset hommikust trenni ei tundnud ennast hästi ja koju jõudes oli palavik tulnud.
Terveks peab saama, aga eks mul oksüdatiivne stress ka ja haigused tulevad kiiremini ligi.
Aga hetkel ongi kõik, proovin siia veel kirjutada enne kui oma Kreekasse tagasi lähen

K.

No comments:

Post a Comment