Monday, April 6, 2015

Finnish Open

Tere kõigile

Täna soovin rääkida oma esimesest rahvusvahelisest võistlusest väljakukohtunikuna.

Üksuse FB_IMG_1428087250745.jpg kuvamine
 Viibisin 1-5.04 Soomes Finnish Open-il. Eestlastest läks sinna 4, peakohtunik ja 3 väljakohtunikku. Trip hakkas peale mul kolmapäeva hommikul, kui sain Tallinna minna oma äripartneriga. Sadamasse jõudsime varakult ja saigi laevale minnam naljakas oli jälle kuhugi minna, olen pool aastat ainult Eestis olnud. Helsingis tuldi vastu ja kohe viidi meid halli. Koosoleku algul tutvusin kõikidega. Ma mäletan seda hetke, kui kreeklane tuli ja tutvustas ennast ja  ütles, et on Kreekast. Ma olin kohe nii elevil ja siis juba mainisin, et oskan natukene kreeka keelt jms. Peale koosolekut läksime õhtust sööma ja seal sain tuttavaks veel hispaanlasega. 9 paiku jõudsime lõpuks hotelli, jagasin tuba eestlasega. Õhtul läksime veel hotelli baari, tutvusin veel nende kohtunikutega.Paljud on sellega tegelenud üle 10 aasta ja osalenud igasugustel võistlustel, Aasias, Ameerikas jne. Baar pandi kinni 11 ajal, kuid mul oli veel alles seda veini(muideks 1 pokaal veini maksis 9 eurot, ulmee) ja läksime kreeklasega fuajeese rääkima. Pole ammu nii ausat inimest kohanud, ta oli nii avatud, küsis igasuguseid küsimusi, minu isiklikust elust, rääkis, missugused on tegelikud kreeklased jms. Esimesel päeval rääkisime mingi kella 2ni
Üksuse CAM00483.jpg kuvamine
hotelli tuba
Neljapäeva(02.04) hommikul ärkasin imekombel pool 8 ülesse, närv oli juba alguses sees. Hommikusöök ja siis saali. Esimeses mängus olin ma nii närvis, kuid järgmistel mängudel nautisin juba seda. Kreeklane jälgis mind ning andis tagasisidet mulle, igapäev muutusin paremaks. Samuti mõned teised kohtunikud andsid nõu, aga kuulasin ainult kreeklast ja hispaanlast. Õhtul olime taaskord fuajees diivanitel, kuid siis tõid kõik kohtunikud oma rahvusjooke ja sööke. Sai rääkida paljudega ,aga viskas üle, kui seal ainult sulgpallist räägiti. Miks ma siis kreeklase ja hispaanlasega sain hästi läbi? Sest me ei rääkinud mitte kordagi sulgpallist õhtul. Päeval hallis muidugi räägitakse sellest palju, aga õhtul mitte. Olin ise saanud seda tunda, kui lähen välja oma sõbrannadega ja nad ainult räägivad sõudmisest ja siis ma igavlen. Nüüd saan aru ,et see on ebaviisakas. Õhtu lõppes jälle kreeklase rääkimisega, andis nii häid nõuandeid ja see on suht kindel, et peale kooli lõpetamist lähen Eestist ära ja just Kreekasse õppima, sest süda jäi sinna.Keegi ei saa enam mind mõjutada, sõbrannad, perekond.
Üksuse FB_IMG_1428070704105.jpg kuvamine
lõunamaalased
Reedel(03.04) algasid mängud juba kell 9, eestlased mängisid ka, kuid kahjuks kaotasid. Tundsin ennast veel kindlama väljakul ja taaskord anti mulle tagasisidet. Mulle lihtsalt nii meeldib, kui keegi mind õpetab, minu uueks mentoriks sai kreeklane ja ta oli oluline inimene seal seltskonnas. Peale mänge oli taakordne istumine ja igapäevane vestlus oma mentoriga.
Üksuse FB_IMG_1428065717621.jpg kuvamine
Laupäeval(04.04) olid siis veerand- ja poolfinaalid. Oleks peaaegu kollase kaardi andnud ja peakohtunik vaatas mind ning sain  tagasisidet, on veel, mida arendada. Õhtul oli meil pidulik õhtusöök, mõnus seltskond, edasi läksime soomlase sviiti ,nii ilus vaade oli ja pärast jälle deepid vestlused, jõudsin väga hilja koju.
Üksuse received_10153143454239526.jpeg kuvamine
selfie kreeklase, austrialase ja hispaanlasega
Pühapäeval(05.05) olid finaalid, aga ei pidanud ise kohtunik olema. Sain magada natukene kui tavaliselt. Saali jõudsin siis, kui oli meeste finaal, elasin sellele ka natukene kaasa ja sai ka oma vana treeneriga rääkida. Lõunamaalastega sai viimast korda lõunat süüa ja siis oligi aeg hüvasti jätta. Suutsin mitte nutta ega midagi. Paljud kiitsid mind, kuna ma suudan kõva häälega rääkida ja potentsiaali on, nüüd ainult edasi.
Üksuse FB_IMG_1428153920276.jpg kuvamine
umpires family
Natukene pikem postitus tuli, aga need 5 päeva olid imelised ja nüüd on kindel soov käia välisvõistlustel. Mainiks ära, et nüüd tean seda ka, mees ja naine ei saa olla kunagi sõbrad, olen selles ise nüüd kindel. Sellepärast ma ei kasutanud sõna sõber, vaid mentor või tuttav. Kreeklane on ja jääb mu mentoriks.
Üks asi veel läksin Soome, aga tulin Kreeka suveniiridega tagasi. Kui ainult poolteist kuud veel ja näen oma turistide kreeklasi(kreeklasi on 3 liiki).
K.

No comments:

Post a Comment