Wednesday, November 25, 2015

The home is not, where you live, but where you are loved and love!

Tere jälle!

Jah, ma pole tihe blogija, aga endiselt proovin siia kirjutada.
Viimane kord rääkisin oma kreeka mentorist, endiselt on ta minu mentor, kellele saan kõigest rääkida. Kui ma suvel Kreekas olin ja mul oli mingi mure, siis sain oma probleemi kurta( vahet polnud,kas tööprobleem, isiklik probleem või pereprobleem). Lihtsalt armsastan seda mentorit, annab igakord õige nõuande. Ma ei unusta oma sõbrannasid muidugi, nad on endiselt kõige tähtsamal kohal.
Suvi kreekas oli IMELINE. Tööd oli natukene vähem, aga palk oli hea. Sain uute inimestega tuttavaks ja veeta kvaliteetaega nendega. Lihtsalt jumaldan kreeklasi ja Rhodose saart. Oma kreekablogis kirjutasin sellest samuti.

 Välismaal elamine on üks raske kogemus, aga see on seda väärt. Olen saanud rohkem sihikindlaks inimeseks ja suudan rohkem keskenduda. Muidugi kreeka keelt oskan taaskord rohkem ja veebruaris juba hakkab kreeka kursus. 2016 suvi jälle kreekasse, kuna mu süda on lihtsalt seal.


See tagasitulemine oli vist kõige hullem. Olin peaaegu uue pileti otsingul ,kuid õnneks ei läinud sinna nädalaks. Seevastu käisin oma parima sõbrannal külas Los Angeleses. Polnud ennem Ameerikas käinud ja see oli super reis. Kindlasti lähen sinna tagasi. Nägin L.A-d teise pilgu alt. Nägin, kuidas kohalikud elavad ja ütleme nii ,et see ülikoolilinnak oli väga suur. Nii palju hooneid ja poode(jah, seal oli starbucks, coffee bean, panda express).

 Lisaks käisin sõbranna loengus ning see oli huvitav( mitte nagu Eestis). Muidugi suutsin seal ära eksida ja muudes kohtades käia(Hollywood, Beverly Hills jms). Kõige lahedam oli kui käisime Ameerika jalgpalli vaatamas. See oli ausalt nagu filmides, ei oleks uskunud,et see on nii võimas. Lisaks on nende poed XL suuruses ja nii odavad. Nüüd saan aru, miks inimesed nii vaimustuses on Ameerikast. Mis kõige tähtsam nägin oma sõbrannat, sest see aasta nägime ainult 2 korda( kui ta Kreekas külas käis ja enne, kui ta jaanuaris LA-sse läks).


pole mul vaja oma sõbrannasid nii tihedalt näha ,kuid tean,et nad on mul olemas ja reisimine on ülivinge.
See nv käisin riias lätlastel külas( mul on väga palju välismaalasi), nii tore oli neid näha ja meenutada Kreeka suve. Samuti sain teada, et 2 head kreeklast( 1 oli minu parim sõber Kreekast) tulevad detsembris Riiga.

Nagu teada tegelen ka trenniga ja kohtunikutööga, nüüd on Eestis tulemas 2 rahvusvahelist võistlust ning peale seda lähen märtsis Portugali kohtunikuks.
Aga selleks korraks kõik ja endiselt käin ka koolis, õnneks see aasta on vähem aineid.
K.

No comments:

Post a Comment